Familjen normal?

Sitter och dricker varm tranbärssaft, som Martin köpte till mej förut. Har precis tittat på familjen annorlunda, det gör att man får lite perspektiv på saker och ting. Folke är så mysig! Förut funkade inte internet och då tänkte jag att jag skulle skita i att bli arg och istället mysa med vårat underbara barn :) Det kändes mycket bättre!

Idag har jag sprungit mitt första löppass! Heja mej! 10 minuter, varranan minut gå, varranan springa. Sedan körde vi lite snöpuls på fotbollsplan, Folke låg i vagnen och hejade på mamma i sömnen. Sen gick vi in körde lite styrka dels med mitt nya gummiband (sjukt bra!) och dels med min egen kroppsvikt. Precis lagom träningspass! Imron ska blir det 3 km spåret på skidorna igen! Fan va kul det ska bli :) Hoppas inte snön smälter bort nu bara för att jag kan börja åka skidor.

Imorgon 9.30 börjar babymassagen...vill inte ha för stora förväntningar, hoppas på en bra grupp. Men det viktigast är att Folke tycker att det är mysigt och att vi får användning av kursen. Den kostade trots allt bara hundra spenn för fem gånger!

(till er som kommenterade)

Jessie: Jag vet verkligen hur det är att gå och vänta! Speciellt om man gått hemma en längre tid och inte vart och jobbat eller så! Jag gick över tiden 12 dagar och åkte fram och tillbaka till förlossningen 3 nätter i rad...de sista dagarna är värst!

Lisa: Bilden är från när du, jag och Martin var och grillade, eller ja, du åt kebab för att du var bakis, nångång våren 2008? I Folkparken.

Ussa: Bounce sista föreställning i Globen i slutet av April, vad säger du ?




Kommentarer
Postat av: Boussan

Boussan säger HELL YÄ!! fan det vore dökul verkligen!! Pössss

2010-01-19 @ 00:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0