en snabbis!

Efterkontrollen gick bra!!!! Jag är så lättad! Var rädd att det inte skulle va ok, pga foglossningen men allt såg bra ut :) Så himla skönt! Vägen till stan däremot var hal och typ tvåhundra meter hemmifrån när martin får möte åker han ner i diket i en uppförsbacke dessutom med högersidan ner. Jag börjar springa upp mot skolan igen och som tur var var det lite folk hemma. Tappra men trötta nattarbetare kommer ut och hjälper oss att putta på bilen. Lagom bra start inför efterkontrollen för mej att putta bil lixom haha! Efter efterkontrollen hämta vi upp Bussan och åkte till impörtören och hela människan där ussan klöv en fåtölj. (hur stavas det ?)
Nu sover Folkis efter en som vanligt väldigt lessen och hungrig kväll, men tillslut kunde jag sakta dra ur tutten och ersätta den med nappen. Han har börjat röra sej så himla mycket nu! han hade vänt sej 90 grader förut när han låg på baby gymmet! Och håller upp huvudet nästan helt själv också!

Nu ser jag fram emot att börja träna igen! Kanske kan jag få några kilomerter skidor i benen den här vintern trots allt:D Imorn kommer Madde Knutsson, jag ska hjälpa henne lite med ideer till barnjumpan på korpen. Känns kul att man kan hjälpa nån faktiskt :)

NU blir det dusch och säng! gonatt

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Skicka ditt lösen o dä i ett sms så fixar jag ;)

2010-01-13 @ 23:17:02
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0