Balthasar ett år!

Idag fyller grabbarna grus ett år! Balta och hans bröder har redan blivit stora och inte valpisar längre! Sitter och kollar på Lets dance och har fredagsmys:) dock avsaknas godis tyvärr:/ Igår hade jag mitt första riktiga träningspass. Tre km på tapperska fältet men fick byta skidor med mamma efter halva för att jag varken hade glid eller fäste! Men fanva skönt det var att få upp pulsen och känna lite blodsmak i käften:P
Idag har vi gått mega promenad blev minst sex km med paus på mitten, kaffe och risifrutti.
Nu har vi käkat lax och pasta med ostsås. Det var toppgott :P
Lisa ska hjälpa mej med headern. Tur. Det ser lite halvskevt ut nu.
Har problem med mina öron jävligt äckligt men så äre. Hör bara mej själv. Imorn kommer Balta hit, då blire förmodligen promead igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0