3-månader idag!

idag fyller Folke tre månader :) Igår var vi och tog tre månadersvaccinet, han blev lite febrig, likaså jag. Fast det lustiga var att jag fick undertemp :S aldrig haft det förr! Idag skulle vi igentligen åkt och hälsat på Hanna, Martin och deras nytillskott Ella. Men eftersom vädret är som det är så var vi kloka och stannade hemma! Hoppas på ett besök så snart som möjligt! Vi lyxade till det lite nu på kvällskvisten och gjorde pannkakor:) För övirgt har jag låtssats att Martin var min tjejkompis (fick inspiration av Frida) och plattat håret på honom. Det blev jävligt gay! hahahaha

bildbomb!



Resultatet av min lek!

Posarn lixom höhö



Baltasar blir avis på husse när han har en annan bäbis i famnen :P



Folke ville hjälpa till att laga mat igår:) (nya babysittern)

Jag och Folke pysslar, gör tygtavlor av gamla ramar till sovrummet!


Kommentarer
Postat av: Boussan

haha han va ändå rätt snygg på andra bilden tycker jag:)! Folke blir ju fan större för varje dag tycker jag! Ja ska härma och också göra sånna tavlor :P.

2010-01-27 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0