uppryckt...

ja, det är inte alltid kul att ha en bäbbe. sömnbristen är väll det värsta skulle jag tro. här sitter jag allafall kl är 9.27 en söndagsmorgon. har vart vaken i flera timmar. men kaffet smakar extremt bra.
sen ska jag väll inte klaga. det finns dom som har det värre..men det är rätt skönt när Folke sover hihi. sen när han har vart besvärlig i en halvtimma och man bara vill skrika, men får helt plötsligt ett litet leende eller skratt, då är det så jävla värt det allafall sen.

jag är sugen på en utflykt idag! korvgrillning och varm choklad i skogen...ska bara ta sej fram med vagnen som är problemet.....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja det var skönt, igår fick hon gröt och ammning vid åtta sedan sov hon till 2 och sedan till fem mellan nästa mål. Vakna för dagen runt åtta, väldigt skönt. Igår däremot åt hon med en och en halv timmas mellan rum, INTE KUL :) Har nio testat gröt ännu? Kan du inte ta honom i ett bärsele? Det gjorde jag när det vars om mest snökaos och jag var tvungen att gå till affären.



SOmnar Folke själv eller söver ni honom fortfarande??

2010-02-07 @ 11:07:25
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

HALLÅÅ JAG VILL LEKA?! Ring mig!!!!

2010-02-07 @ 13:25:26
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0