Tisdag=massage

Ja så var det tisdag igen.

 



Folke fösökte prata med Selma men det gick inte så bra när man har hela handen i munnen. Han tycker att det är jätte skönt med massagen så han brukat sommna på stört i soffan när vi fikar. För övrigt idag har jag åkt och handlat själv på ica idag för första gången. Det kändes jätte konstigt att bara ha mig själv att hålla reda på! Inatt var vi så trötta så Folke fick sova i mamma och pappas säng hela natten. Han har blivit så tung så det är jätte jobbigt att lyfta honom upp och ner ur spjälsängen. MEN ! Det hände en sak idag! Martin la Folke på mage på golvet och sen pratade vi med varran i nästa sekund låg Folke på rygg på en av Martins LP-skivor hahahaha! Han rullade alltså för första gången idag :)

Karln jag har, har allafall fått både öron och ögon inflammation idag så nu har jag två st pojkar att ta han om. Men det vore bara mysigt om jag inte va så veck i huvvet.

Tack för alla fina kommentarer förresten! Mer sånt :) Jag har runt 50 trogna läsare här på bloggen, och jag är väldigt nyfiken på vilka ni är! Kan ni inte slänga in ett hej eller nått..är så nyfiken!
Kram så länge


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nemen gud va kul, jag hade inte en aning om att du bodde i stan! Ja jag är Matildas kusin och nu kommer jag på vem du är, vi hade teori tillsammans på Ljura trafikskola blandannat. Vad "festligt", haha. När är Folke född? Kul med babymassage, var går du på det? Din ammning ser ut som min med andra ord, men man får härda ut, så länge hon somnar om och hon inte är vaken under natten ska man inte klaga... :) Kramar!

2010-02-02 @ 20:06:44
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej från diana :) alltså lizas kompis inte kusin.

2010-02-03 @ 15:10:16
Postat av: Anette Edström Karlsson

Hej Sara!

Jag följer er också!

Kram Nettan

2010-02-06 @ 09:34:17
Postat av: Anette Edström Karlsson

Hej Sara!

Jag följer er också!

Kram Nettan

2010-02-06 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0