studerad in i minsta detalj

ja, det är väll lite så jag känner mig... jag vet inte om det beror på folks extrema räddsla för hur dom själva kommer se ut efter dom fött barn eller om folk bara gillar att gotta sig i om nån annan fått lite extra fett nånstans. hursomhelts. nu är jag trött på att bli granskad från topp till tå bara för att jaf har fått barn. kraven på mig från "sammhället" som ung mamma är jagg jag ska va toppsnygg och alltid se fräsh ut. jag är sjut trött på att folk ska tänka så fort jag har en badhairday; "hon har blivit mamma och glömmt bort själv ful" jag måste lika mycket som alla andra kunna få gå runt i fula mjukisbyxor en hel dag utan att bli ifråågasatt.
punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0