Stadsbesök.

Idag har vi spenderat tiden i Norrköping. Först gick jag och mamma på stan, hon tvingade mej att testa massa kläder..blev inköp av bla ett par nya träningsbyxor. PEPP! Nu äre Lets dance för fullt och jag passa på att blogga i pausen. När vi kom hem luktade det sopor och barnskit i hela lägenheten. Inte topp...



Mitt vanliga "sara-fejs"

 Vi började möblera om häromdagen när det var snökaos och inte gick att komma ut!



Det här är resultatet, vi skulle gjort det mer barnsäker men fick inte till det riktigt...det här är en början allafall sen ska det upp mer tavlor och sånt...imorn ska jag passa Baltasar, sen kommer mamma på eftermiddag/kväll. Martin ska ha grabbkväll med Mankan och Jonatan.



Idag damp ELLE ner och den älskade TRENDBIELN!! YIPPIEEEE!

 


Kommentarer
Postat av: tove

Visst äre kul att få inspiration från elle=) älskar när man får den i brevlådan!

2010-02-06 @ 15:38:18
URL: http://tovef.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0