städa städa städa

och tvätta....har tvättat tre maskiner idag, och vikt två tidigare som var torra...helt sjukt att klockan bara är halv tre och jag har hunnit plocka städa damsuga lagat mat våttorkat bytt lakan i Folkes säng gjort baby massage OCH borstat tänderna. Har ju fått lite hjälp också såklart, av min kära sambo. Inte med att borsta tänderna alltså utan det andra. Nu är han på ica sen ska vi gå ut och gå Folke är klar och väntar i baby sittern. Han lyckades somna fast den är till sittläge haha. Japp. På med regnbyxorna och trotsa vädret. Behöver lite frisk luft. Undra när min "energi" försvinner. Förut slängde jag smutstvätten i toan. Där ska den inte vara. Helst ska den ligga i tvättkorgen eller i tvättmaskin. Men så kan det gå när hjärnan inte är på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0