Mot slutet av dagen

Nu har vi vart ute och gått, 8,5 km blev det!!! Har inte gått så långt sen jag vet inte när....det var topp väder ute! Verkligen skönt att gå så lånt! Vi var ute i typ en och en halv timma! Imorgon ska vi till vårdcentralen. Jag ska äntligen få en titt på mina öron. Sen ska vi till BVC och väga och mäta Folke. Plus att vi ska diskutera mat osv..han vägrar att äta mjölkersättning! Han tycker verkligen det smakar skit man ser det på honom. Sååå vi får väll se om vi kanske kan testa välling ?? Kan ju inte vara värre än gröt liksom.

Lägg märke till spyfläckarna han lyckades få ur sig innan han somnade jätte obekvämt i min famn mitt i påklädningen när vi skulle ut...





Han var så söt i syrrans och mina gamla stickade grejer :P

Vi såg lagom nördiga ut i våra solglajer. Puss på dig älskade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0