Insnöade...bokstavligen

OK. Nu är vi på riktigt insnöade! Så här såg sovrumsfönstret ut imorse när vi drog upp gardinerna!



Vi skulle åkt till Linköping idag. Men eftersom Martin har ögonsinflammation, skulle jag köra dit (jag kör helts inte i sånt här väder) så det blev inget av med det idag heller :( Istället ägnade vi dagen åt att möblera om hela vardagsrummet! Puhh.. Jag är helt slut i kroppen! Jag var riktigt seg idag så jag låg och mysa med Folke jättte länge innan jag tvinga Martin att sätta på kaffe eftersom det var det enda sättet att få upp mej.



Folke hade inga rena pjamasar så han fick sova i sina hängslen. Men han klagade inte för det :)

Fönstret i hallen såg det ut såhär! (Det här var imorse vid åtta, med andra ord har det kommit minst 10 cm till tror jag)



Hallfönstret utifrån...ja, helt sjukt! Vi har rätt mycket stannat inne idag..förutom när jag jag ut för att ta bort i brutalt lager med snö från bilen och flytta den så dom kunde skotta parkeringen. Lillkillen sover förhoppningsvis för natten nu och som vanligt har han krökts helt brutalt mycket idag och ätit lika mycket till så tuttarna hänger som vissna blommor...Imorn kommer SOfy och Ussa !! Yippiiii

Nu blir kvällsmat och invänta halv råtta hos dej.

Hej Diana förresten! Kul att du läser bloggen :) (Hoppas du har det bra)

 

 


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

OMG, kan ni komma ut?!!?

2010-02-03 @ 20:23:55
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!jo jag kommer ihåg dig. Inte visste jag att du har en liten pojk!? Grattis:) självklart har jag lite bra tips! Jag lägger upp ett inlägg om lite roliga tiominuters makeuptips nu snart. Förhoppningsvis imorn. Så håll utkik:) ha det så bra!

2010-02-03 @ 22:04:16
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/
Postat av: ussa

Ja imorn kommer Vi!! Men som du såg i smset om du hann se det så åker vi efter halv 1 nån gång för min ordinarie körlärare är fortfarande sjuk så ja tvungen att flytta sista lektionen till 11 till halv 1. Pössssss

2010-02-03 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0