Ingelestad med syster Sofie

Japp, hängde med sofy idag. Vi va på Maxi, sofy handlade järnet. Jag trötsköppte ett linne för 90pix på JC (JC lixom???) Jag är guden av att skriva osammanhängande saker så här kommer det; FOLKE SOV MELLAN 19.30 - 05.30!!!!!!!! Våddå skönt?? Kändes konstigt att vakna när klockan var 05.30 och känna sig utvilad och näst intill pigg. Det enda problemet var väll att mina bröst höll på att sprängas, när man går från att amma med tre timmar mellanrum lixom. Allafall så bjöd Sofy på mat som vanligt. Gillar när traditionerna följs. Jag stod och sukta på utelivsavdelningen på Intersport. En bärryggsäck (att sätta Folkis i) kostade 1400kr. Vi ska få en sån av mamma :) yippi!! Längtar till våren då ska vi besöka svensksundviken med toppade prickigakorv mackor på äckligt skogaholmsbröd och varm choklad! När vi droppat Sofie i Vilbergen idag så fick vi ett infall pga det fina vädret så vi svängde in till Vrinneviskogen och gick en sväng men det va pissigt kallt och vi hade fel kläder på oss. Jajaja..imorn blire förmodligen badet, ska sola och träna lite på gymmet (easyline alltså) Min rygg är broken alltså helt körd...så jag behöver verkligen träna upp den lite! Får väll turas om att gulla med Folkis fall han tröttnar.

Ingen bild idag tyvärr...men härligt osamanhängande text allafall! Topp!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken lyxnatt! :) Jag la Wilda i sin sög igår näe hon somnat vid "matbordet" klockan vär väl lite efter 10. Men sen vaknar jag till vid 4 o då ligger hon i våran säng. Jag minns inte ens att jag lagt över henne. Minns inte om hon fått nån mat heller. Men hon sover fortfarande o verkar allmänt nöjd. Snacka om att vara trött... :P



Ang. vagn så brukar vi ha kuddar i liggvagnen nu för hon vill INTE ligga. Hon ska sitta rak i ryggen o inte ha huvudet lutat mot något så hon kan se över kanten :P haha! Men smart att ni har så man bara kan höja den sådär enkelt. Då är de ju bara höja när det passar sig...



Jag var på bvc den 1/2 o då vägde hon 5920 o va 52,5 lång. Lilla pluttan! Dom växer så fort! O Folke som va så liten, då är han större än Wilda nu ;) hihi

2010-02-12 @ 08:06:00
URL: http://sandiesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0