Folke och Wilda



Hålla handen!
Wilda 091027 KL.03.00(?)
Folke 091027  KL.15.00

Alltså bara några timmar mellan dom här sötnosarna:)


Folke kollar in vad Wilda håller på med:)



Hoho vi föreställde oss hur det skulle va att ha tvillingar...:S Rätt jobbigt!
Tack för en jättebra dag! Var inte så farligt långt faktiskt typ 25 minuter att åka över till krokek.

På hemvägen fick jag ett infall och svängde jag in till farfar i skenäs. Så han fick prata med sitt barnbarnsbarn.



Han blev glad.
Nu ska Folkis sova för han är megatrött, och jag med!
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: sandra

hihi våra små sötnosar! Men va e de för jäkla bild på mig då :p haha!

Va go du e då! de gör inget att du inte tackade för maten :) Men ja visst, varsågod!

Skönt att de gick bra på hemresan! synd att du inte kan på torsdag men lycka till på intervjun! o tack dessamma förresten! kram på dig

2010-02-18 @ 21:06:27
URL: http://sandiesun.blogg.se/
Postat av: jessie

hihi söt första bild.. de ser ut som två frågetecken! :) får komma och hälsa på sen med den lille om jag hinner klara körkortet. skulle vara så skönt! ska försöka lägga upp en bild ikväll på magen :) kram kram på er hoppas ni får en bra helg!

2010-02-19 @ 07:52:51
URL: http://jeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0