Födelsedag nr: 2

För att förlänga det roliga lite så firar jag i tre dagar :P Idag var Folkes "två" mostrar här Ussa och Sofy. Dom hade lite uppvisning för mig för att visa att dom faktiskt kunde ta hand om Folke ;) Ussan matade honom och Sofy lyckades söva honom när han var som kinkigast. Han gillar kuddarna som moster den äldre har att sova mot ! Hihi! Jag var imponerad av deras insatser :D Fick toppade presenter! Iris serien från Weleda och pengar till klippningen på måndag! Tack så jätte mycket, ni vet hur mycket sånt är värt för mig!





Jag såg verkligen ut som skit. MEN man får göra det om man är förkyld. (JA, nu har jag också blivit sjuk och känner på mig att det är en sån där hålla-i-sig-inte-bryta-ut-förkylning)



Ussa visade hur mycket skithuspapper hon fått av sin mamma häromdagen. Så nu kan hon skita gratis i flera månader. Hur bra som helts.

Imorgon kommer Eva,Håkan,Hanna,Martin Sytt, och Ella !
Ser fram mot det !


Kommentarer
Postat av: Karro

Grattis i efterskott Sara!

Om du vill kan du väl ringa mig någon dag, när du har tid, så vi kan snacka lite bebis och smått och gott!

Kram Karolin

2010-02-28 @ 11:19:53
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0