Fast igen.

Snöoväder.. fast här igen. Gör inte så mycket. Rätt mysigt att va hemma och sega.

Hörde på nyheterna att det var en från banverket som omkommit på spåret när han snöröjde i Linghem. Ringde pappa direkt. Hade tidigare på morronen fått ett sms av honom som var lite lustigt så.. Det var en kollega från Kisa till honom..
Det är mödrömssenariot. Sa åt pappa att han måste vara försiktig på spåret. Det är ett farligt jobb han har....

Är som sagt hemma, går inte att gå ut med vagnen heller alldeles för jobbigt att dra den i snön när dom inte hunnit skotta än. Inatt har jag fått lite bättre sömn allafall. Jag har ju haft problem med öronen och vart täpp sen vi flyttade hit, så idag tog jag tag i det och ringde till vårdcentralen fick jag rådet att flytta härifrån. Dels för att vi har en bäbis i den här fuktiga lägenheten och dels för att vi inte mår bra heller... ja, vad ska man säga.. kan ju inte bara flytta heller sådär. Martin fick allfall en tid. Men hans öron har ju vart värre än mina.

Funderar på om jag kanske ska träna lite nu när jag endå är inne hela dagen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0