dagen i bilder bara för att jag är så jävla trött





Folke är käkat som en liten iller idag :P Som tur var så är mamma fortfarande (min mamma) väldigt pigg på att mata, byta blöjor och leka med Folkis när hon hälsar på så det är skönt! Nu är vi helt slut efter besök hela dagen plus att vi var uppe två timmar inatt och stimulerade en ledsen bäbis. Mindre kul. Intervjun igår gick bra förutom att dom ville att jag skulle jobba heltid. Dom hade tillochmed samma bokningssystem,turbo som på grännäs. Ja, vi får väll se hur det blir dom ville att jag skulle skriva ner datum jag kunde jobba s¨skulle dom fixat förmodligen..
Imorn blire mer besök!

GRATTIS TILL MIN BÄSTASTE SOM KLARDE UPPKÖRNINGEN IDAG!
Nu äre bara teorin kvar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0