anställningsintervju.

Var på intervju på Stegeborgsgården idag. Det var kul, dom blev tyvärr lite besvika att jag inte hade tänkt jobba heltid. Får se om det blir något, beror lite på hur pass mycket jag kan jobba och när Martin jobbar och så..knöl. Vill jobba där, verkade väldigt bra!
Imorgon fyller jag tydligen 22 år. Mamma, pappa, farfar och kankse mormor kommer imorn. På lördag kommer eva, hanna, martin, ella, sofie, ocu kankse ussa och david. Allafall känns det som typ hela veckan gått åt att förbereda för födelsedagen. Det som är kvar nu är att damsuga golvet och baka två kladdkakor till varje dag...Jag var borta i ca 3 timmar idag, första gången jag vart borta så länge. Han var helt förstörd precis när jag kom hem och blev jätte ledsen så fort han såg mig. Men innan dess hade det gått jättebra! Han hade tillochmed somnat i martins famn vilket verkligen hör till ovanligheten.

Ni har blivit dåliga på att komnetera här nu igen! Då får man skälla på er så blir det bättre sen :)
Imorn blir det väll förmodligen inte nått inlägg. Får väll se om jag hinner klämma in nått!

Kommentarer
Postat av: Felicia

jaha nu förstår jag, det var du! Stod inget namn på kommentaren och jag kunde verkligen inte komma på vem det var som skrivit... haha men nu fattar jag! och du, jag tycker de är dumma om de inte anställer dig. Ambitiösare personal får de leta länge för att finna, jag är gärna referens om det behövs! ta hand om dig och grabbarna! :)

2010-02-25 @ 22:08:24
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: sandra

Grattis på födelsedagen! :)

2010-02-26 @ 10:08:43
URL: http://sandiesun.blogg.se/
Postat av: BättanBäst

GRATTIS SARAAAAA

2010-02-26 @ 12:50:13
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0