80 ÅR

Idag ska vi fira mormor. Hon fyller 80 år. Hoppas man får träffa lite kusiner! Eftersom vi inte var hos mormor i jul, plus att vi är extremt dåliga på att träffas i vanliga fall så kan det vara kul :) Jag har dessutom en ganska bra present med mig för en gångskull...Nu väntar besök hos doktor öron för min del kl 11 och BVC med Folke kl 11.30. Det är sjukt bra att bo på landet när man princip kan önska vilken tid man vill komma till vårdcentralen ofta redan samma dag man ringer. Vi hade ju Hageby och Vikbolandet att välja på så de va ju inte så svårt:P Nu har vi äntligen bokat klipptid också! Nästa måndag ska vi klippa oss, välbehövligt kan jag lova! Jag har inte klippt mig sen...augusti?? typ...Martin har ju blivit extremt långhårig också så han kommer kapa rejält tror jag. Jag ska nog bara kapa rakt av. Är stort behov av att få ner håret i samma längd så att man bara kan slänga upp det i en samlad tofs och endå lyckas se topp ut. Natten var helt ok. Bäbben är som en klocka och vaknar runt ett tiden och är hungrig. Men han får ju ingen mat. Inatt behövde jag nog bara sätta i nappen typ fem - tio gånger och så somnade han om. På fredag fyller ju jag år. Ska bli skoj. Måste bara samordna mamma-ussa-lisa så att dom kan åka ut ihop. Alltid kul eftersom det brukar bli knöl oftast:D Jaja, på lördag kommer hanna, martin, ella, och eva. Förmodligen kommer sofy också om stackarn lyckats bli frisk tills dess. men hon har ju ioförsig en förmåga att "ta vara" på att hon har 40 grader feber och va uppe och städa endå. Galen. När jag har 40 grader brukar jag tro att sängen är ett skepp och svimma när jag ska gå på toa. Oftast behövs minst två personer för att hålla i mig när jag är så sjuk. Som tur är (peppar peppar) har jag bara vart så sjuk en gång under tiden jag och martin vart tillsammans. Då bodde vi på dagsbergsvägen och jag hade magsjuka. Det var mindre kul. Men det var ioförsig i med det som jag startade bloggen. Så nått bra förde den väll med sig. Värst vad jag svävade iväg nu då ...hade bara tänkt skriva en kortis. Tänk vad livet inte blir vad man tänkt sig ibland. Jag har tex en son... det hade jag inte tänkt mig. Trots att han var väldigt välkommen !

(Ussa, när ska vi ta våran knöl-brunsch-smedby-testa kläder och sminka oss dag?)

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

HEJHEJ! Jag önskar en tidig tid på fredag, eftersom jag måste va tillbaka i stan på arbis ALLRA SENAST halv 4. Jävligt trist o jobba när du fyller år :( PÖSS

2010-02-23 @ 18:45:32
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0