tanken man inte får tänka

idag har jag tänkt tanken många föräldrar tänker någon gång när ens barn är heeeeelt hopplösa. Folke är inne i en skada sig själv period som idag slutade med att han både skadar sig själv och mig. vi tog en liten "timeout" från varandra så jag fick böla ifred. jag fick fläskläpp och han fick förmodligen JÄVLIGT ont i framtänder, huvud och lite andra kroppsdelar när han sätter igång med sitt självskadebeteende.

Nån som har ett tips, ide, råd, om vad man gör åt sånt beteende utan för den skull visa att de ger effekt? Han skadar sig så pass mycket att man måste ge honom uppmärksamhet om de inte ska sluta på sjukhuset. Så de funkar inte att ignorera. Ibland funkar undanledsmanöver men inte speciellt ofta....



två arga bäbisar och en glad mamma/faster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0