förlåt mina trogna läsare

..men jag har haft annat för mig som ni förstår. Letar febrillt efter mr pepparkaksgubbe-bilderna som håkan skickade på Folke från julafton men förmår mig inte hitta vart Martin sparat dom nånstans. Och för att ytterligare förklara varför (för er som inte vet) jag inte lägger in lite bilder på magen är de för att vår display på kameran är trasig så man kan inte leta sig fram till självutlösaren liksom. Och då måste jag be mr mästerfotograf att ta kort, och efter som jag fem av sju dagar i veckan oftast ser ut som ett vrak i mjukisbyxor har jag inte värsta lusten att bevara den looken på kort so nin säker förstår.
MEN! Kära vänner. Julen var bra. Vi lyckades med vår lilla frukost bjudning som förhoppningsvis får bli en ny tradition. Min kära kusin Dennis och han fru var här och hälsade på idag. Dom bor i Skotland vilket gör att man givetvis inte träffar dom så ofta. Vi hade massor att prata om och de var dessutom första gången dom träffade Martin. Vi blev sjukt sugna på att åka och hälsa på dom eftersom dom tydligen bara kommer bo kvar i ett år så brinner de i knutarna...PLANER PÅ DET! Helst vill man ju åka barnfria, jag menar det blir ju inte jätte mycket semester med två blöjbarn....

VI får se vi får se...

Sitter och laddar in kort på extrafilm nu..de blir en supries till min kära ! Hoppas han inte läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0