Sakta men säkert....

..börjar lägenheten ta form, dock finns det ju en del att pyssla med! Idag har vi på förmiddagen vart och flyttstädat gamla lägenheten. Mindre kul! Nått som va kul däremot var att träffa konstiga Lisa idag. Jag och Sofy, och Focka såklart tog bussen mot norr och besökte Våffelstugan eller va de heter..som förövrigt är topp om man har barn! Me like! Dom hade tillochmed barnmat att sälja (!) Folke fick allafall havregrynsgröt med banan eftersom han mor håller hårt på matrutinerna, rätt mat på rätt tid! Annars tyckte sofy att jag hade blivit chill när det gällde Folke, och med det mena hon att han hade smör i hela fejjat när han åt sitt kex.
 Vi har förövrigt slopat den åldersanpassade gröten nu, ist får lilleman Gammeldags messmör och leverpastej dagligen på macka. Är de nån som vet hur pass viktig den där gröten är? (Jag litar inte på mitt nuvarande bvc och ska byta nu)

Ojojoj vilket extremtråkigt barn-inlägg det blev nu för er som inte bryr er om vilka blöjor,nappar, mat osv man ska ha till ungen. Men så blir det ibland...

Förövrigt har min stora flicka Ussan - bus, börjat skolan i måndags. Dans på Lunnevad i Linköping. Och ni anar inte hur skönt jag tycker att det är att hon inte flyttat typ till Stockholm eller nått!
Idag väljer jag att lägga upp ett inlägg utan bild eftersom min dator väljer att dampa ur totalt om man börjar trixa med windows fotogalleri. Så ni får nöja er med textinlägg!


Kommentarer
Postat av: Usssaaa

Halloj snart får vi tid att ses mycket oftare!! så himla braa:). Min klass är döbra tror jag ! har idag haft yoga på morgonen och där efter mest lärakänna-lekar och korvgrillning ute på lunnevad. Imorn ska vi ha första modernklassen i linköping och core på eftermiddagen, vet inte riktigt hur ja ska palla föreställningarna denna vecka men det ska nog gå bra :D Pusssssss

2010-08-24 @ 21:17:58
Postat av: amanda

jag kanske får satsta på att hets-gå, men sällskap är ju alltid roligare :) men kille är från gusum så han kanske du känner igen.

2010-08-25 @ 07:15:58
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0