oj oj oj...

Jag har jobbot i två veckor. Ja alltså inte hela tiden men, inte så pass att jag haft tid att blogga . Har väll max vart ute på internetbanken. Jag var död igår. Nästan. Idag känns det bättre. Folke har fått en ny vana som jag hoppas håller i sig. Igår vaknade han 9 och idag 9.30!! Kan det bli bättre? Dom där mornarna jag skulle upp och jobba och han valde att vakna fem...dom har jag nästan glömt nu!



Så här kul har man när pappa är hemma och tar hand om en! Ska jag vara ärlig så är det rätt skönt att va hemma igen:) Sen att lägenheten ser ut som ett bombnedslag är en annan sak.

För er som inte vet så ska vi och skriva kontrakt på en lägenhet i vilbergen imorgon förhoppningsvis. Om dom tycker vi har tillräckligt med chash...Då blir det inflyttning redan i september!

Folkes nya framsteg; Vill gå HELA tiden ( med stöd alltså) Har världens sötaste bild på honom när han är ute och går med sin nya gåvagn. Skulle lägga upp den här om de inte vore för att han är naken på bilden. Känns lite väl att lägga upp sånt på nätet. Han kryper på knäna, fortare och fortare dessutom. Han äter nästan bara mamma och pappas egenlagede mat, vilket verkar va inte bara godare, utan bättre också.. Han ser ut att ha gått upp en del i vikt nu ! Det var allt för idag, ska försöka steppa upp bloggen lite här nu....


Kommentarer
Postat av: Håkan

Kul att höra av er på bloggen igen.Det är alltid roligt att läsa vad ni haft för er och se lite nya bilder .Hoppas att jag är ledig när ni flyttar så jag kan hjälpa till att bära.Kram från Håkan

2010-08-03 @ 13:44:01
Postat av: Matilda

Kul att höra från er :) Folke är verkligen supersöt!

2010-08-03 @ 16:06:14
URL: http://mmmatilda.blogg.se/
Postat av: Linda

Hihi vad söt han var lilla Folke :D

2010-08-10 @ 17:00:34
URL: http://www.Lindabjorka.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0