Detta fält måste fyllas i (tydligen)



Liten sover nu. Han är så mysig på kvällen när han däckar när han dricker flaska:) (lägg märke till min tan i ansiktet!)



Idag har vi vart på babyland. Folke fick den här fina av sin snälla mamma. Han sa nämligen att han ville ha en sån. Sen har vi även beställt en bilstol nu. 3500 riksdaler. Ska tydligen räcka tills han är sju år, så det var det väll värt tror jag. Köpte på oss lite annat bra också, myggnät till vagnen och ett parasoll till vagnen. Så att han kan sova ute själv. Naturligtvis under uppsikt! Nu är det staxt dax för Jakten på Julia, princip det enda program jag följer. Sitter och blir deppi för att jag inte har tagit en danslektion på alldels för länge...



Martin tyckte också att Folkes leksak var skoj :)


Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Åh, han är så go eran lilla Folke! =) Är det bra med dig Sara?



Föressten, Malin Ringman har fått barn nu. Tror det var förra lördagen.. En liten tjej som ska heta Vanessa =) Hon har blogg om du vill kika in: http://www.yooshiii.blogg.se/



Kram!

2010-04-19 @ 01:32:20
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0