SEX MÅNADER!

Ja må han leva...! Bilden här är den sista på magen innan förlossningen...










































Några minuter gammal!




Sex månader! Jippie! Fan va fort tiden går!

För övrigt har Folke hjälpt mig rensa rabatten härutanför vilket jag tyckte var väldigt snällt, jag tackade den personen som uppfann knäskydd och sen tackade jag mig själv för att jag hoppade av trädgårdsutbildningen som förmodligen hade fördärvarat min stackars rygg for life. Nu efter ca fyra timmars pysslande i rabatten sitter jag har och lyssnar på gamla brända skivor. Just nu snurrar zeplin song med Cortney Love. Tänkt vilken rolig musiksmak jag hade förr.

Mamma kom hit och skämde bort sin favorit förut, han fick bad massage matning och lite allmänt gos. Jag borstade han lilla tand för första gången idag så det blödde, sen spydde han. Trevligt trevligt.
Sen hjälpte mamma stackars stackars ynkliga mig att tvätta håret så det inte skulle bli blött på mina sju stygn.

Imorgon är det min tur att springa på morgonen! Kanske får ta det lugnt med tanke på styngnen..Sen tar jag bussen in till stan för att hänga med två av dom bästa, sofy syster och ussan bussan. Kanske jag hinner träffa lite lite också? På vägen hem hoppas jag på ett besök på blomsterlandet innan jag hoppar på bussen igen. Så jag har nått att sätta i rabatt skrället. På torsdag får jag besök av Jenny och hennes lilla Oliver. Det blir spännande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0