Full vecka...

därav uppdateringen, och lite jag-tänker-inte-uppdatera-förs-ni-kommenterar-sur oxå! hehe. Allafall så har jenny och oliver vart här hela dagen. Folke var på sexmånader kontroll och därmed blev hans matschema lite uppfuckaat. aldrig bra. det slutade med att han sommnade 16.30 (!!!) det här kan aldrig gå väl. MEN Martin ska ju faktiskt inte till jobbet imorn så vi får väll se! Helgen ser full ut. Imorgon ska jag äntligen och titta på Johans Utdömd Egendom (sista föreställningen alltid bäst) på Arbis. Ska bli jätte spännande att se! Framförallt Kalle och EVelina i de rollerna kommer bli intressant :) På lördag blir det iväg till Finspång, Folke ska nämligen få titta på sin allra första orienteringstävling! Från början var det tänkt (mamma hade tänkt) att jag skulle springa i sista laget, MEn jag avstyrde det hela haha.


Folke var lite hektisk på Oliver skojjiga tofflor och ville gärna äta upp dom haha



Nu orkar jag inte skriva mer idag. Folke vaknade precis igen och var hungrig men somnade om lika snabbt. Ska döda flugjäveln här nu innan jag duschar. gonatt

[inlägget skulle påplicerats igår kväll, datorn vägra så här kommer det idag ist]


Kommentarer
Postat av: Sandra Ählman

Hey Sara! Hitta din blogg häromdan! Kul o "se" dej! Grattis till grabben (eftersom jag inte träffat dej) En annan ska oxå bli morsa så passar på o hitta folk som orkar snacka bebis! Hur mår ni, vart bor ni? Hälsa Sofie! Kram Sandra

2010-04-30 @ 13:54:45
URL: http://karochlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0