alla borde ha en vän som du



Med smått panikartad röst ringer jag till ussa som jag vet är på jobbet, och frågar om hon snälla snälla kan komma och hjälpa mig med Folke eftersom jag inatt fick mördarmensvärken. Däckad av receptmedecin dessutom. Utan att tveka kommer hon direkt efter jobbet fortfarande iförd stöduniform och ställer upp. Bästaste vän! Finns där när man som mest behöver. Dock fruktar jag för morgon dagen eftersom jag hade mycket ondare sist jag hade mens andra dagen. Nån som har en aning om varför varför man får typ "magsjuka" när man har mens? Helt onödigt om ni frågar mig.



Pappa mms;a den här söta bilden på balta som är nyklippt idag! Ska hämta upp honom på fredag för i helgen ska Balta spendera i Östra stenby :)

Gonatt! Nu ska jag gå och älska min vetekudde.


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag känner mig som världens skitstövel som inte ringer eller ens har kommit och hälsat på hos er än!!!

2010-04-22 @ 23:27:47
URL: http://klyv.blogg.se/
Postat av: Malin Carlsson

jag lider också av mensvärkssjukdomen och all jekla medicin hjälper inte, jag får magsjuka och spyr & då på morgonen då man inte kan spy något och sedan får jag fina svimmningsattackar :/ You´re not alone men jag vet hur jobbigt det är man tror att man ska dö när menssmärtan är uppe på skala 10 av 10 =)

2010-05-02 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0