the sex is on fire!

Sitter hemma hos mamma. Går igenom musiken på datorn och hittar till min stora förvåning, Kings of leons album. Hehe. Det blir the sex is on fire hela dagen lixom.
Ska till Tjalve träningen ikväll och gå spåret. Det har faktiskt gått snabbare än jag tortt att komma igång efter fölossningen, men jag får ju max gå ut och gå. Sen efter efterkontrollen i början på Januari får jag börja träna lite mer om allt är som det ska. Var ute och gick 4 km häromdagen, och gjorde lite citups efteråt och tyckte att det kändes jätte bra...men fick lite blödning på natten sen så nu vågar jag inte göra det igen. 
Martin är på skolan nu så jag och Folke hänger hemma hos mamma, just nu är hon på stan. Folke ser lite missnöjd ut med att ligga i ligginsatsen. Han vill gärna sitta i mitt knä. Men han sommnar nog snart.
Nu är det bäst att jag tar upp honom han har börjat sprattla och är allmänt missnöjd.



Firar inlägget med den här sexiga outfitten. (Höstmilen 2005)



Ivar och jag efter höstmilen -05 :)


Kommentarer
Postat av: BättanBäst

GILLAR ATT DU HÅLLER IGÅNG BLOGGEN!

2009-11-24 @ 22:24:57
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0