På schemat idag.

Först och främst; Tack för allafina kommentarer! Som svar till er som vill se lite mer bilder på Folke, så är jag forrtfarande lite osäker om jag vill lägga upp kort på honom än..
(Nettan och Frida, nu har jag bytt typsnitt för er skull:)

Igår skulle vi ju som sagt köpa gardiner, men när vi skulle åka in till stan så ringde Martins mamma och sa att hon var på väg till sjukhuset med hans mormor..får hoppas att det inte är nått allvarligt. Så det blev en sväng til Maxi området istället med Håkan (Martins pappa). VI var på babyland och köpte lite saker till Folke. bland annat en Wind och Wether cream från Weleda till ansiktet. Kan förövrigt rekomendera deras havandeskapsolja och förberedelseolja (om man inte vill spricka till arslet) om det är någon som är gravid som läser det här!

Allafall..på schemat idag står fottografering till NT och service på vagnen. Vi ska även hinna med att prova ut en bärsele. Ska bli jävligt skönt att slippa bära honom på armen hela tiden, (ssom jag gör nu). Skriver med en hand så det kan hända att det är lite stav fel härochdär.

Nu har han däckat i knäet på mej vilket är det enda stället han nöjer sej med just nu. Vilda protester om jag lägger ner honom nånnstans. förut när jag ammade gr'ät jag en skvätt för att jag inte fatta hur man kan älska sitt barn så mycket.! Lite sentemental där :)

Ska försöka få liv i karln som sover så att jag kan få duscha nu. (full med spya och piss lixom)




Häromdagen var det fint väder. Då testade vi spåret i Östra Husby.




Det här kan jag väll bjuda på:)
Over and out!


Kommentarer
Postat av: amanda

AAAAAAAH VAD SJUKT!! min kompis har fått baaaarn!!! GRATTTTIIIIIISSSSS!!! så himla fin!! folke <3 PUSS!!

2009-11-23 @ 15:58:12
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Karin

Så himla söt han är lilla Folke!

(och du med i tjalvetightsen :)!!! )

2009-11-24 @ 14:09:01
Postat av: Nettan

Va bra! Nu går det bättre att läsa!

2009-11-25 @ 17:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0