hemmadag

Först och främst vill jag häsla alla nya läsare välkommna! Jätte kul att så många kommenterar och läser:)
Idag har varit en bra dag än så länge..bäbis sover och jag har ätit och är mätt, nu väntar jag bara på kaffet i perkan. Funderar på att åka på tjejkvällen på tjalve idag. Men det är lite läskigt att köra i mörkret på arkösundsvägen eftersom det är så mycket vilt ute. Dessutom har jag tappat massa körning eftersom jag helts inte körde nått under senare delen av graviditeten.
Har inte vågat pumpa ut nån mer mjölk inför lördag för igår var Folke helt galen och ville äta hela tiden och då blev jag rädd att han inte fick i sig tillräckligt :S
Idag har jag haft tvättrace och tvättat massa. Det är top att ha tvättmaskin i lägenheten. Underlättar nått enormt! Nu ska jag straxt återgå till att hänga tvätt och förhoppningsvis hinna dricka lite kaffe innan Folke vaknar igen.



Härom kvällen vägrade Folke sova om inte Martin höll upp hans ben såhär :)


Kommentarer
Postat av: Johan Swärd

Hallå Sara, riktigt kul att läsa om hur vardagen går som nybliven förälder. Snart är det dags för mig och Karin att få en liten (i mars), mycket spännande.



Hälsa Folke från din kusin Johan

2009-11-26 @ 17:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0