fredagsmys!

Igår var vi på tjejkväll ooch alla tjejer tog musten ur Folke för han sov SEX TIMMAR I STRÄCK!!! Och då var jag tvungen att väcka honom för jag kunde inte sova eftersom tuttarna höll på att sprängas. Undra hur länge han hade sovit om jag inte väckt honom:S Vi började morgonen att sjunga för Folke eftersom han fyller 1 månad idag. Han blev så glad att han bajsade på sej i våran nybäddade säng. Det skulle jag också blivit om nån sjöng för mej varje gång jag blev en månad äldre så jag förstår honom.
Allafall så fortsatte dagen med det vanliga..kaffe..tvätta..plocka grejer... sen försökte jag förstå mej på min mobil och lägga in musik i den så jag kunde gå ut och gå med musik i lurarna. Det slutade med att jag blev sur av att musiken är någonstans i mobilen..var?...detvetefan...kortet är allafall fyllt med musik som inte går att lyssna på. Så jag fick nöja mig med radio och fredagsflörten...men jag betalar ju 500 spenn i kvartalet eller vad det är i radio och tv licens så nått ska man ju ha för det.
Imorgon är den stora dagen då jag ska lämmna Folke för första gången. Jag har packat väskan redan för att jag ska kunna ta det så lugnt som möjligt imorgon. Vet inte vad jag ska ha på mig...har sjukt dåligt självförtroende nu efter förlossningen även om jag ser oförskämt bra ut för att ha fött barn för en månad sen..så mycket av självförtroendet sitter i kläderna...som jag inte har...jag kan princip ha alla tröjor jag hade innan om det inte är så att brösten är för stora..men byxorna är way to small...
Var ju allafall ute och gick förut och lyckades gå i 40 minuter..har även gjort ett litet träningsschema jag utförde efter promenaden, det ser ut såhär;

5 citups
5 raka rygglyft
5 sneda rygglyft på varje sida
5 st "stålmannen"
5 benlyft

Det gäller som sagt att skynda långsamt så det där ska jag försöka börja med. Sedan kan jag nog ta till hantlar om en månad eller så.


Vi myser lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0