bvc=barnavårdcentralen

Japp har vart där idag. Folke hade gått upp i vikt, 4100 väger han nu. Jag är i full rulle med att pumpa ur så mycket mjölk jag kan tills lördag eftersom vi ska på Kalle Bah då. Pumpen liknar en penispump. Jag har aldrig sett en penispump. men jag tror det ser ut så. Idag när vi städade så upptäckte vi bakom gardinen värsta möggelfläcken i sovrummet !!!! Jag blev vansinnig! (vi har haft problem med fukten i lägenheten och hyresvärden har skyllt på att det är nytapeserat) vilket inte vi trott på. Så jag stötade ut och typ skrek åt dom att dom fick komma och kolla. Så var det typ bara att torka bort mögglet. Däremot måste man vädra och ha på fläckten hela tiden och jag är livrädd för att få mjölkstockning när det drar hela tiden.
Sitter med lite kaffe vid datorn och hoppas på att Folke ska sommna snart (martin underhåller honom) så att jag och martin kan duscha ihop. Det är mys :)
Efter duschen ska jag göra en vitaminbomb i smothie form :P Var så himla sugen på frukt när vi var i affären, och eftersom martin gå på en ny diet och inte ens äter frukt (fruktsocker) så får jag smothien aldeles för mej själv :D

Yippieee!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Finfinfin bäbis du fått sara! Är så himla sugen själv nu, den biologiska klockan tickar...:P Hoppas allt är bra annars med dig och att du återhämtat dig efter födsel och hela baletten.



ey, tror att jag och din martin kanske äter likadant, äter inte heller nåt socker alls, inte ens frukt. LCHF?

krampåre

2009-11-26 @ 14:10:37
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0