uppdatering.

Ja, det var väll dax då. Kom knappt ihåg lösenordet. Jag var i italien i en vecka. Jag var chiquita lady och clow. Jag fottade ett 10tal svanar och lyssnade på alla flickor utom jag. Jag var på 20års fest och hade roligare än på länge. Jag fick en återblick in i gymnasielivet. Jag fick mitt schema för sommaren och insåg att inget av det jag hitills gjort skulle finnas plats till att göras då jag ska vara ledig på onsdagar.
Jag gick och la mig till the smiths och insåg att jag är väldigt trött.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

ojojoj det var på tiden med lite update! jasså du va trist att bara va ledig på onsdagar.. men jag kanske också är ledig dom dagarna så det kanske går att fixa nåt kul ändå då? Amanda är Emmas, som gick i min klass, kusin. En av dom som jag åkte till Thailand med.

2009-05-07 @ 23:06:30
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0