Uttråkad

Jag har hormonrubbningar. Börjar gråta för att dom två kompisar jag har som man kan ringa till när som, inte kan när jag vill. Nu sitter jag ensam hemma och kollar på en av dom tre kanaler jag har där dom försöker hittta sveriges sämsta bilförare. Jag skulle väl säga att programmideen suger rätt mycket. På tv 4 har dom i varje program en overvocie som försöker vara rolig. Det är inte kul. Jag vill bara tjuta. Jag väntar på att jag ska bli trött. Hoppas det inträffar snart. Imorn ska vi hämta valpen Balthasar. Balthasar är extremt söt. Det kommer bli kul.
En av sakerna som ledde till att jag mådde skit idag var att vi räknade ihop mina kvitton för månaden. Jag hade förbrukat 8000 kr. Jag tänkte att jag hade spenderat för mycket pengar men trodde inte att det var så illa. Så nu har martin hjälpt mej med en budget för den här månaden som är jävligt tajt. Såhär ser den ut.
FIKA         
200 KR
BENSIN
800 KR
MAT
1000 KR
HYRA
1800 KR
KLÄDER
300 KR
OFÖRUTSEDDA RÄKNINGAR
800 KR

Kvar att spendera (om budget hålls)
200 hela kr

Den här månaden kommer helt enkelt bli superb rolig. Och snål.

Tipps till er alla. Testa att spara alla era kvitton från den 25 till 25 nästa månad och ni kommer bli förvånade lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0