Rubrik.

Jag skulle vilja vara sådär finurlig och rolig och intressant, skriva så att folk skrattar. Men det gör jag inte. Aldrig. jag känner mej deppig trots det nyklippta håret. Skit också.

Trots det fina vädret
Trots glassen och
Trots att jag inte behövde laga egen mat.
Trots att jag ska på tjejkväll på orienteringsklubben imorn (!)
Och trots att jag har en underbar pojkvänn
och trots att jag faktiskt lever även om de på aftonbladet kallar sånna som mej för fattiga människor
och ska undersöka hur det är att leva som en som jag.

Ja, trots detta känner jag mej lite nere.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Det är säkert för du är gravid. Man får väl konstiga humörsvängningar då?

2009-03-18 @ 23:33:52
URL: http://dihfm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0