Nude

Nu ligger  jag naken i min säng med datorn på magen. Det är skönt att va naken. Jag har haft två pass på morronen. Jag är polare med alla pensionerer på badet. They just lööööw me. En annan rolig sak är att jag har fått jobb som personalchef WÖHÖÖÖW! Sjukt bra att ha på cv:t. Jag ska helt plötsligt följa med på vinterkonferens till Sälen på torsdag till söndag. Rätt slönt att dom betalar liftkort och grejer! Jag får förhoppningsvis börja i maj redan. Igår firade vi mej igen. jag har ju fyllt 21 lixom. När man fyller över 20 inser man att det var ett tag sen man var 18 lixom. Det finns otäckt mycket sötsaker kvar sen igår, tårta, kakor och bullar:S Idag fick martin det orangea pension kuvertet. SEGT!  jag har inte råd att böja spara än allafall.
Mamma åkte wasaloppet (länk till folkbladets repotage om mamma) igår.  Det var duktigt gjort. 10 timmar tog det. Jag och martin undrade om mamma skulle orka hålla i styrketräningen idag och  gissade på att hon inte skulle men det är väll klart att mammsen ska träna idag igen. Återhämtning är inget att tala om.

Nu ska jag läsa igenom min utvärdering jag skickade till jobbet och börja fundera på lite förbättringar till den här säsongen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihi grattis! Jag visste redan iofs, jag "röstade" på dig! :) Lovar att om jag inte sticker utomlands så ska jag komma ut och hälsa på er. Om du vill ha hjälp med ngt inför säsongen eller så, så får du höra av dig, jag vill gärna hjälpa till även om jag inte orkade ännu en sommar därute! Good luck:)

2009-03-02 @ 21:44:00
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Felicia

nej jag tror inte hon ska det, hon kommer väl inte hem förrän till hösten tror jag! So you're the one! ;) Jag tror du klarar det fint! Tack så mycket, det ska bli superspännande att vara själv i ett främmande land i sju veckor. Läskigt men spännande:)

2009-03-03 @ 20:28:10
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0