Long horn.

Long horn ligger på kungsgatan. Där åt jag och Martin lunch idag. Mysigt med utelunch! Dessvärre luktar mina händer lök för resten av dagen med det kan jag ta lixom. Dagen idag började med Simon & Tomas på web teve, kan väll säga att det är ett av mina favoritprogram. Sen gjorde jag iordning mej för att träffa Martin utanför universitetet och äta på Long horn som sagt. efter det bar det ner på stan för att göra några ärenden. Gå till telia-butiken, bli sur för att det var långt kö, gå till Kjell och company för att köpa en mojäng, sedan för att lyfta upp besöket på stan i två oerhört tråkiga butiker gick jag in på Indiska (favorit) och impulsköpte i svart bommulskjol som jag kan använda på jobbet i sommar. Det där blev en skitlång mening men så är det. Efter indiska besöket var det bara att cykla hem igen. Uppför uppför uppför. När jag kom hem hade jag fått ett brev från nykerhetsförbundet och tänkte ...jaha..det var ju intresant. I brevet fann jag en oerhört fin NBV-smörkniv som tack för att jag deltagit i studiecirkel (revyn alltså). Ja, så var det med det. Sen var jag bara tvungen att packa färdigt. Och nu ligger jag här och lyssnar på Regina Spector och för över musik till mobilen.
Imorn bär det iväg till Sälen i fyra dar. WEHEYY!

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag har med fått en smörkniv! Men jag fattade inte varför?! Äre bra med dig?

2009-03-09 @ 15:09:09
URL: http://meadows.blogg.se/
Postat av: tove

alice har också fått en smörkniv!

2009-03-09 @ 22:42:47
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0