Positiviteten spirar!

Hej Hej!
Hej alla glada (alla haha) läsare!
Idag ska jag äntligen få umgås med min vän susanna.
Det var nämligen alldeles för länge sedan jag träffade henne!
Vi ska till badhuset. Vi ska göra sådanna saker som inte kostar.
Som att åka till badhuset. Eftersom jag är skriven som "mammaledig" därifrån och därmed inte jobbar just för tillfället så får jag gå dit gratis och allt. (Slut på onödigt vetande) Det har jag unyttjat den här veckan. Eftersom det står på min sjukskrivning att jag ska ha kontakt med sjukgymnast tyckte min barnmorska att jag skulle göra ett eget träningsschema för "det där, det kan jag redan" . Jäpp, jag vet allt om hur man ska träna när man är gravid. ...öhh....
Allafall så har jag tagit mitt uppdrag på fullaste allvar och lämmnade äver jobbet till min mor, som blev överlycklig över att få knåpa på ett litet schema. Så i måndags var jag och pumpade kanonerna som Karlsson sister skulle sagt och körde lite på en kilosvikterna på gymmet. kände mej lite lagom utmattad efter 20 minuters träning och fick lägga ner. Dessutom spelades det fruktansvärt dålig musik. I tisdags simmade jag och körde lite egen vattengymnasik. Igår var vilodag så jag tog bara en liten kort promenad och avslutade kvällen med popcorn och cola hemma hos lisa.

För närvarande så vet jag att jag är i vecka 29 av (högst) 42 veckor, därmed i början av månad sju. Jag har gått upp minst 5 kilo och kan längre inte se min (ja, men kära sak därnere) och inte heller mina tår. Bäbben är det just nu väldigt bra med mej är det sämre med. Magen är stenhård och om man lyckas göra nr 2 på toan känns de som att skita ut ett armeringsjärn. Allra hellst gillar bäbben att sparka på höger sidan och det ser ut som en liten fisk som rör sej.
Namnen vi funderar på för tillfället är: Frank Martin Dahlberg eller Luna Lillemor Dahlberg eller Tuva-timotej Dahlberg.

Jag räknade just ut mitt snitt och insåg att jag förmodligen kommer få jobba mej upp i karriären ist för någon utbildning. 14,04...kändes väll sådär-

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

bra namn tycker jag. BÄBIS POWER!

2009-08-01 @ 14:44:57
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0