bitter

Just nu är jag bitter. Sur och bitter och trött och eländig. Trött på att ingen verkar bry sej. Trött på samhället, trött på försäkringskassan, trött på politiker, trött på fucking jävla sveriges lagar och allt helvete, trött på att dom visar kronprinnsessan födelsedag istället för morden i midsummer, trött på att det alltid ser ut som skit här och att ingen orkar städa. Trött på att allt kostar pengar.

Jag är helt enkelt trött. Trött på att skriva nått här, afterall, vem fan bryr sej? Det är alldrig nån som kommenterar...
Men när jag tänker på det, när kommenterar jag? När ringer jag en vän bara för att höra hur hon/han mår? När bryr jag mej om nån annan än mej själv?

När blev vi alla så jävla själviska?!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tror inte riktigt att det är egoism det handlar om. snarare lathet. sen om det är bättre eller sämre vet jag inte... hoppas det blir bättre snart iallafall! vilken månad är du i? :) puss!

2009-07-17 @ 13:55:23
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Blivande Lulebo

Jag håller med dig om komentarena.... man vill alltid ha en komentar men aldrig ger man bort någon... även fast man läser massa bloggar!!



Grattis till bäbise i magen :)

2009-07-24 @ 01:09:44
URL: http://meadows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0