to do to day

Snart åker jag mot badet för Vattengymnstik bas. Det är sjukt segt att jag inte gjort nått nytt pass än.. men det kommer. Ska ha vatten gymnastiken på söndagar hädanefter. Så är det. Ikväll ska jag äntligen till träningen med tjalve igen! Har inte hunnit vara med på träningen på hela december typ för att vi repat massa.. Igår hade vi föreställning och tyckte att det gick jätte bra för att publiken tyckte om oss..men sen efteråt så kom mattias och ba ni är osynkade i danserna ..så jävla segt.. det förstörde det roliga att det hade gått bra lixom..Sen nör jag kom hem skulle jag göra färdigt min ansökningar på post så skrev jag fel på adressen och avverkade tre kuvert. Så jävla störande! fan .. Till hösten ska jag söka lärarprogrammet i link. Musiskt lärande heter den. Det är typ teater musik bild och idrott i samma programm. Perfekt lixom! Sen ska jag söka vuxen utbildning florist ettårigt oxå men den är det typ apmånga som söker och dom tar med de älsta haggerna först så det blir nog inget.. MÅSTE storhandla idag det är sjukt ryskt i kylskåpet.
Såg en jätte bra film igår en filmatisering av Jonny Cash liv , Walk the line hette den sjukt värd att se !

Här borde jag avsluta med något

Kommentarer
Postat av: tove

haha ryskt i kylskåpet!

2009-01-21 @ 19:55:52
URL: http://dockner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0