Sista föreställningen.

Hej. Eller nått.
Sista tiden har jag funderat massa. I onsdags var jag på intervju som gick bra tror jag. Det var ett demostratis jobb fast de jobbade bara med Loreall och Garnier. Lät skitkul! Hoppas dom ringer tillbaka idag! Igår ringde ett till demoföretag och fråga om jag ville jobba för dom...och jag sa att jag skulle höra av mej när jag hört ifrån det andra företaget. Knöligt. Isåfall kommer jag vara anställd på tre olika demobolag.
I helgen har vi dom två sista föreställningarna. det ska bli roligt och tråkigt..Ska prata med Robin om arbisprojektet på söndag oxå :) Hoppas det blir nått..Som ni märker är det mycket på gång nu. Dans på Djäkne, tre demobolag, badhuset, och kanske arbisprojekt...Men det är kul. ja gillar att ha oregelbunda arbetstider faktiskt. Det kan va jätte skönt att vara ledig mitt i veckan ibland.
Igår träffa jag Tove folkesson. Vi var först på badet och tränade och solade sen åkte vi hem till mej och åt wook :) Det var mysigt! Var skitlänge sen vi träffades! Hängde med lisa onsdags..vi var på stan och hela människan och på världens och hemma hos mej och hemma hos henne och kolla på top model som avslut. Det var en bra dag. Jag har inte trean så det kändes lyxigt :P Nått som är mindre kul är att jag har en tele räkning på 500 spenn :( segt. Jag vill gå på stan och shoppa en liten svart och vagabond dojjer.
Nästa vecka ska jag till Model house och fottograferas. Jag typ vann en fottografering när jag sökte jobb hos dom lite naivt kanske men skitsamma:P

sista bilden togs innan mammas fördelsdag förra veckan. jag var nöjd med outfitten så jag tyckte den platsade här.

Ikväll ska vi till mamma och äta hoppas det blir nått gott! jag har haft två pass imorse så jag är rätt seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0