Molly är död.

Min tjocka knäppa kanin Molly dog igår. Hon blev tio år. TIO ÅR!!! det är mycket för att vara en tjock kanin. Pappa ringde mej på eftermiddagen igår och och sa att det var bäst att jag kom dit och sa hej då. När jag kom dit låg hon helt utmattad och flåsade längst in i buren. Pälsen var helt tovig...Jag tog upp henne innanför jackan och värmde henne hon vägde typ ingenting emot förr. Pappa var jätte ledsen för han ville inte döda henne själv så jag bestämmde att hon skulle få dö i buren av sej själv. Sen var jag tvungen att åka iväg ett tag och ha dans på tjalve. Sen när jag kom tillbaka hade pappa och sofie begravt henne brevid hennes bror som dom för tre år sedan. Det kommer kännas tomt när man inte kan gå upp och mata henne när man hälsar på :(
Jag kommer sakna min knäppa kanin.

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Sad.. :'(

2009-02-01 @ 21:46:46
URL: http://dihfm.blogspot.se
Postat av: tove tove

Sorligt:/

2009-02-04 @ 17:44:33
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0