fy fan

Jag har tre kanaler på min tv. Idag sänder dom hela dagen om Daniel och Viktorias förlovning på tv 4. Jag spyr på det alltså. Vem fan bryr sej så mycket att dom slaviskt tittar på 4an hela dagen för att se om dom får förlova sej eller inte. På torsdag fyller jag år. Jag har lite 21 års kris. På fredag ska jag jobba i vika sen ska jag åka till stjärteberg och sova och hälsa på liiisssa :D Det ska bli skoj.
Nu sitte jag och väntar på att gå på intervju på Halvars. Jag är sur för att internet har bestämt sej för att vara segt och jag vill ligga och titta på web tv men treans webb tv vill inte funka. Jag har inte druckigt kaffe sen i Fredags vilket känns ganska konstigt. Sen den morgonen när jag nästan spydde av lukten av kaffe så känns det rätt motbjudande. På söndag ska vi fira min födelsedag. Därför har jag börjat att städa brutalt redan nu. Idag städade jag bakom spisen. Rätt äckligt. Min mat verkar inte vilja stanna kvar i magen. Igår fyllde mormor år. Mormor blev jätte glad när jag berättade att jag var gravid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0