slutkörd!

Julen tog bokstvligen musten ur vår lilla familj! Folke har vart extremt trött! Sovit massa! Vilket är rätt skönt ioförsej...var på mellandagsrean idag träffade moster louise och pratade jätte länge! Hon ska komma och hälsa på nån gång efter nyår bestämde vi. Sen träffa jag Bosse, Simme, och Olle (som jag inte kände igen!!!) trodde att det var nån kompis till simon tills det gick upp för mej att det faktiskt var Olle ! Haha..träffade även kusin Johan och hans fru Karin som ska ha bäbbe i mars. Nu är vi helt slutkörda efter julafton..julrean osv...handlade för över tusen spenn kläder på indiska (hade fått 500 i presentkort) fyndade massa fina kläder och kändes som jag tappade bort mej själv och min stil under graviditeten. Sen har jag ju även belönats med höfter nu efter förlossningen, något jag inte hade att tillgå innan så det är ju trevligt. Enda problemet var att jag inte kom i alla byxor jag hade innan..

Här kommer lite julkort!


Faste Hanna med Kusin i magen:)

Sen åkte vi hem till pappa och sofy. Balta vaktade Folke som vanligt!

Såhär trötta blev vi. Jag och spindelgrisen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Loooooooove -// robin på eftserfets hos ussa :DD:D:D:DD:D:D:D det är mittt barn!!

2009-12-27 @ 05:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0