segt

vaknade 06.30 av att Folke "hyperventilerade" som han gör när han är hungrig. till saken hör att han dessutom hade fyra matpass inatt istället för tre och att min klocka stod på 7.00. vi skullr till bvc kl 08.30 och när man har bäbis måste man verkligen var ute i god tid. förutom att mina ögon var helt rödsprängda och mitt hår dagen till ära var dunderflottigt, trots att jag tvättat det kvällen innan, min hy var vinterglåmig, så hade jag fått EXTREMDUNDERFINNE! fan. till saken hör den att jag har oförskämt bra hy och faktiskt nästan aldrig får finnar om jag inte frammanar dem själv genom att klämma på en obetydlig prick som sen blir asstor, och så får jag deala med den i en vecka och göra mej av med mitt klämmbehov som jag besitter.
ja, allafall, väl på bvc hade folke gått upp i vikt 4560gram. och hade inte växt nått på längden den här gången. efter bvc åkte jag allafall och hälsade på min morbror som precis har arrenderat mauritzbergs slotss restaurangen. det var jätte fint!
nu sitter vi och är rastlösa och funderar på om vi ska åka och göra Husby. med andra ord..åka till ica.
kanske köpa godis eftersom jag har ett sötsug som inte är av denna värld.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehe skrattar lite när jag läser ditt inlägg, känner så väl igen mej, flottigthår och stora påsar under ögonen:) Det hör väl till antar jag. Ja det var kul att vi fick en liten grabb, trodde absolut att det var en tjej även denna gång. Nu har man en av varje så nu får det räcka;) Ivar är 3½månad blir 4mån på julafton=) När är Folke(underbart namn)född? Ser att han har kommit upp i Ivars födelsevikt (4390g). Ha det så bra



hej! ja, det är jätte mysigt att vara mamma :) kul för er att ni fick en liten pojke! hur gammal är han nu ? hade bra /sara

2009-12-09 @ 21:00:48
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0