Jag är en sån där som...

gillar att ta på mej riktigt bra funktionella kläder och gå ut i dåligt väder
älskar när det är Cops-maraton på 6:an
går runt och är riktigt ful när jag är hemma
jobbar för dålig lön
aldrig får sms
älskar att bo på landet, där det är så tyst att man bara hör klockorna ticka
kommer in i hets-dricka-kaffe-perioder och gör extremt mycket kaffe bara till mej själv
städar badrummet i tre timmar (så att det verkligen blir rent)
handlar hellre på ingelstad-området för att stan är så svettig
dricker grönt te utan socker, mjölk, honung
är avundssjuk på dem som har pengar
har endast basplagg som luktar intorkad svett
gör hetsiga inköp, som jag sedan ångrar, och har tappat bort kvittot
gör inköps listor till storhandlingen som är kategoriserade
skriver om hela listan om jag råkade kludda någonstans på listan i slutet
hatar sjukhus
tvättar händerna så fort jag kommer innanför dörren
är sjukt osäker på min körning
hatar att fick-parkera
älskar att sitta framför tv:n och titta på någon nördig lördagsunderhållning som tex dansbandskampen
pendlar mellan att ha sjukt bra självförtroende till att nästa dag slå sönder vågen


Ja, sådär är jag.
Hur är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0