2 bäbis in the house!



Inatt har vi haft besök av Baltasar. Det har väll gått sådär...men han är väldigt snäll mot Folke och sniffar bara lite på honom. Förut hade jag fullt upp med att klappa Balta samtidigt som jag stoppa i nappen i Folkes mun hela tiden! Nu håller jag på att julpynta..men minimalt i år. Det får vara nån måtta på det roliga! Sen ska jag testa hur det går att då ut och gå med Folke i selen och Balta i kopplet...pappa kallar Balta för kriminalinspektörn eftersom han ska undersöka och sniffa på varenda fläck. Han kom och lämmnade Balta igår och gjorde även en utsökt stek i lergrytan. Har dock haft ont i magen hela natten för att jag åt så mycket kött igår. Ska äta matlåda från igår idag oxå. Det är topp med matlåda. Slipper man greja med mat så fort man får en ledig stund över. Pappa kommer och hämtar Balta efter jobbet sen..
Förresten håller jag på att undersöka möjligheterna till att få igång gymnastiksalen här som står tom. Får väll se hur det går. Har haft kontakt med min chef på korpen men han var lite skeptisk till hyran eftersom Korpen inte är aptäta på chash. Men får försöka ragga fler hyresgäster så man kan nyttja jumpasalen lite! Är det nån som har några förslag?

Är dom inte söta :)?

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Naaahw...mitt hjärta smälter:-) 2 så otroligt söta bebisar...finns väl inget bättre sätt att börja dagen med sådana foton:D

Kram på dig!

2009-12-12 @ 08:55:39
URL: http://www.dajalas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0