Kämpar med frukosten

Japp. Bara för att jag inte spyr längre betyder det inte att jag mår apbra. Jag har fortfarande issues med frukosten och måste lägga mig på soffan mellan varven. Dessutom sparkar bäbben på tarmen hela tiden och det gör ju typ rätt så ont. Jag har även börjat få sammandragningar tror jag. Vet inte riktigt skillnaden mellan förvärkar och sammandragningar. Snart ska jag hem till pappen och leta igenom källarförråden efter potentiella bäbbekläder som mamma sparat. Nu ska jag dricka lite kaffe för att få fart på trögmagen. (Gör sjukt ont att ha vanligt ont i magen när man har en 40 cm bäbis i magen som sparkar på tarmen lixom)

Jaja slut på gnället. Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: ussa

eftersom att ingen anna skriver så gör jag det! dagen var konstig jag festade på en onsdag och var på otten för första gången! det var konstigt.. har hännt lite grejjer för övrigt som vore bra om jag pratde om med min sara.. puss

2009-08-20 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0