förvärkar?

Inatt/tidig morgon har jag haft så jävla ont i magen! Magen blev stenhård och jag fick typ kramp och värk från svanken och fram ner längst ner i magen. det kom med jämmna mellanrum och höll i sig i någon minut sen försvann det och kom tillbaka. Är det någon som vet hur förvärkar känns får dom gärna dela med sig av sina erfarenheter...
Nu sitter jag på order från Martin i soffan med vetekudden bakom ryggen. Vi ska ut och kolla på nya lyan tillsammans med Martins mor Eva. Efteråt blir det väll förmodligen fika (för mej blir de väll lunch).

Jag efterlyser namnförslag på killnamn!!! Både för och mellannamn...det ska vara "svensk-klingande" namn och det måste flyta bra med mitt efternamn. Det är bara sju veckor kvar och vi börjar få lite panik :p

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0