Flytt.

Nu kan jag meddela att vi ska ska flytta. mitt i allt ska vi flytta. jag har packat en kartong. martin har packat två. min vän ringde förut. jag kom på att jag saknade henne. mitt uppe i mitt själviska- jag är gravid det är synd om mej- beteende kom jag på att jag saknade min vän . jätte mycket. vi ska flytta till en skola. en gammal skola. östra stenby skola heter den. nu ska jag lägga upp två bilder. jag skriver extremt osammanhängande känner jag. snart ska jag martin och ussan till hem till pappa och göra hembakad pizza och ha fredagsmys. det är topp.


Ussan och Martin i gammla lägenheten på dagsbergsvägen.

Östra stenby skola.
Här ska vi bo.

Kommentarer
Postat av: amanda

till en skola? bor ni i hela eller är det lägenheter? nu förstår jag inte så förklara mer :) puss!!

2009-08-21 @ 15:03:31
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0