Allergichock

Igår fick Sofie en allergichock. Hon var i Stockholm alldeles själv. Tog sin spruta och ringde ambulansen. Ambulansen kom och hämtade henne. Idag mår hon bra. Eller ja, bra och bra, skapligt. Imorgon ska jag inga till frisören och boka tid. Det har jag tänkt görai minst en månad nu bara. Så brukar det va. Att det tar lång tid. Att boka klipptid, alltså, från det att man kommer på att man ska klippa sig. Nu dricker jag Earl grey luxury the. Det är gott. Smakar faktist riktigt lyxigt. Jag klarade växtprovet. Det firar vi med en Blåsvingel - Festuca glauca. God I love när man kan mixa bloggskrivandet med plugg. Se ya!

Kommentarer
Postat av: BÄTTANBÄST

Oooh shit farligt

2008-09-14 @ 21:06:17
URL: http://raggasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0